Dagen innan dagen innan dagen!

Jag var i skolan hela 3 timmar förre hela min klass. Dagen började med dans klockan 8, tre stycken på lektionen! På uppvärmningen vet jag inte ritkgit vad jag gjorde, fattade verkligen inget. haha. Men dansen gick faktiskt bra, stolt! Nu gäller det bara att komma ihåg den tills på onsdag. Resten av dagen var bara massa datorarbete, projektet. Eftre skolan fick jag åka till vårdcentralen och reda ut min faktura, den var fel och då menar jag helt fel.

Idag har nog varit en av mina otursdagar. Först fick jag tandkräm över hela tröjan, krockade med två människor, ramlade i en trappa(!) plus att jag nästan stukade foten då, missade lunchen, stukade nästan foten på dansen, gjorde fel på uppvärmningen eller snarare kunde inte memorera den! Antagligen lite mer..

Imorgon är det praktik and I'm loving it! Veckorna går så himla fort då =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0