Loveli !

Jag har tänkt lite.. egentligen vilken mes jag skulle varit om jag inte haft mina syskon. Jag är ju ändå skitkänslig annars, kan typ gråta för vad som helst(!) och är sjukt blyg och minus två helvetetssyskon hade jag inte synts ju! Att bli slagen med en slev så den gått sönder, hm.. aa jag vet inte riktigt om jag vill fortsätta .. ni kommer ju tro att dom är helt sinnessjuka! Vilken man ibland tror, jag har iaf lärt mig att inte lyssna på vad någon säger! Bara fortsätta som vanligt utan att bry mig. De är jag jävligt glad för! För att bli hotad med kniv kan ju ibland vara lite läskigt ;)

Sen har jag jävligt tur, har verkligen världens bästa människa mitt liv <3 23/2-08 hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara en väldigt snäll människa!

2008-11-24 @ 21:31:23
URL: http://charlottakutsomihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0