Skolan..

Igår sov jag i min EGNA säng för första gången på typ två veckor! Jag saknar min säng. Praktik igår med! Började klockan 10 och fick sluta klockan 2! eftersom jag typ inte hade något att göra då. Inget att packa upp och fixat hela lagret och skickat tillbaka vinterjackor och lagt ut kläder i butiken där de behövdes fyllas på. Det behövs liksom inte vara 4 personer i butiken när den ligger i Allum.

Jag har träningsverk från dansen i onsdags! och kom på att jag har dans idag med! -.- Jobbigt men roligt =D Sedan ska jag ju rida två gånger på söndag så jag lär ha träningsverk på måndag! Men nu sitter jag iallafall i skolan och skriver om Jean-Marie Gustave Le Clézio, fransk författare som vann ett nobelpris 2008 för de som inte visste.

ChingChong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0