Tisdag

Härlig dag idag! Den började med matte, som jag ligger lite efter i.. ojdå! Sedan bar de av till stan där jag åt lunch med Frida och Emelie, helt okej lunch på Le Croissant i Terminalen. Efter det gick jag vidare till H&M på kungsgatan för att göra ett arbete med Linda och Josefine. Snabbt och rätt enkelt trots att vi inte fick fota varken inne på H&M eller Zara. Halv 1 var vi klara, jag kollade lite på stan men åkte hem efter en halvtimma, hemma halv 2, underbart!

Jag fattar ingenting!! Är det inte gratis att gå till vårdcentralen om man är under 18?!
Jag har fått en fraktura på 200 kronor för att ungdomsmottagningen skickade mig till en riktigt "läkare" på vårdcentralen eftersom jag inte vet om jag kan äta p-piller! Vad är de liksom!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0