Lala.

Såg att jag blev utmanad av Susanna.

Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

1.  Jag är otroligt känslig, vilket de bästa redan visste
2.  Jag kan blunda och gå vidare i många tillfällen, men om det kommer upp något med de hade det antagligen varit bästa att inte nämnt det.
3.  Jag skulle aldrig kunna döma min absolut bästa vän, krulltotten<3 spelar ingen roll vad hon gör.
4.  Jag är med människan jag vill tillbringa resten av mitt liv med!
5.
  Jag stör mig ofta ordentligt mycket på min familj...
6.  Jag vill ha en söt häst som jag kan tävla!
7.  Jag har varit i paradiset och vill tillbaka.
8.  Jag saknar första terminen i 1:an, den var så problemfri

Jag utmanar: EmelieLång, FridaKrull, Titti.. Alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0