Vinter! :D

Pondus idag! Hade inte alls mycket att göra, fick börja med att lägga jeansen på lagret i ordning, packade sedan upp Tommy Hilfigerkläder och strumpor som jag hängde ut i butiken ;) och sedan brände av prislappar av Marlbro Classic kläder som ska skickas tillbaka! Sedan var det slut för dagen, haha rätt skön dag! Men varit med min älskling hela dagen sen, loveli <3 Fick iaf reda på att Jennie antagligen hittat en bättre med mer unghästvana, bara jobbigt att hon inte sagt de tidigare! Men har fått svar av en annan tjej med en islandshäst(!) men den går som en vanlig häst som tur är. Hon verkar gilla mig och jag vill rida!! Så ska prova iaf, den behöver mycket träning också som jag älskar! Tyvärr kan man inte tävla än men kanske hinner tävla något innan 2010, då jag är för gammal. Förhoppningsviss!

Men imorgon är det en ny dag! Börjar 8.20 och slutar 13.45! Megaskön. dagen kommer sedan fortsättas i Tuve hos FridaKrull. Traditionen pepparkaksbakning med Emelie, Frida, Titti och Josefine, mums! :)

ChingChong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0