Fairytale.

Söndag nu igen! Men nästa vecka blir det praktik och Rocket heeeela veckan, men lönen kommer ju på tisdag med. Supernice! Annars har helgen varit skoj, speciellt igår ;) haha! Jag har även ridit Rocket i fredags och idag, han börjar verkligen bli riktigt fina. Att rida det vill säga, sen ja.. han ser väl bättre och bättre ut med, som tur är!  Hoppas bara det går bra nu i veckan.

Men nu är det väl sista ni hör av mig på ett tag, praktik 10-17 (hoppas jag!), sedan Rocket som kommer göra att jag inte är "hemma" förens vid 11. Då ska jag sova. Får ju inte glöma att shoppa heller, men det får jag ta på rasterna!

Funderar däremot fortfarande på om jag ska slinga håret!?! Ungefär såhär, typ.


/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0