16 december.

En otroligt tidig dag, men den sista sådan dag detta året! Underbart är det, imorgon har jag de två sista lektionerna på höstterminen. Dagen fortsatte med två otroligt jobbiga lektioner.. men dom hjälpte iaf, fattar nu! (Y) Ingen UF så slutade 2, om nu har min farmor sålt tre stycken necessärer åt oss, haha!

Fortsatte min dag på stan, mötte även Pussen där sen. Köpte lite mer julklappar och fick med mig en grej till läpparna hem... fick lite inspiration av Emelies julklapp till Frida. Jag har även nu hittat min julaftonsklänning (Gina Tricot) och nyårsklänning (MQ)! Nu ska dom bara köpas! :D


The Body Shop - 95 kr
Deras bästa enligt Emelie. Finns i handkräm med, den är bästa. Luktar dock inte så gott!

Nu sitter jag och lyssnar på Calle-Walking in Memphis! Men ska fixa mina naglar nu, snoka bland min systers nagellack. Ja, det blir nog någon konstig självlyssande ungefär! Lite för att jag snott alla snygga och gjort slut på dom..
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0