17 december.

Det är tur att jag ringer gratis till Titti, så att jag kan ringa henne när det verkligen krisar! Idag när jag var ute och red, eller ja, runt vid stallet typ. Rocket var pigg och glad, men ville gå hem men det ville inte jag. Han stod och hoppade, sparkade, backade och halkade för att han ville åt ett håll och jag åt de andra. Så till slut fick jag hoppa av för jag inte ville att han skulle halka! När han försöker galoppera hemmåt, så lyfter hanpå huvudet och min blick ser stohagen. Där springer det över en varg. Ja, tror jag iaf! Den sprang in i skogen som vi skulle gå förbi. Så panik i mitt fall, Rocket tyckte däremot att det var jätteroligt att jag längre inte satt på och kunde hindra honom att gå dit han ville, haha! Men usch, livrädd var jag. Så ringde Titti! Men ja, när jag väl kom till stallet, så sa Eva att det inte var en varg. Eller antligen Tarzan, hunden från skroten.

Nu ska jag åka hem till älskling!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0