21,49.

Ut i dimman och mörkret! Väldigt imponerad att jag och Susanna vågade igenom hela uteritten. Men det gick bra, det kom ingen älg eller varg, haha! Hästarna var också snäll, förutom i slutet. Vi skulle gå förbi skrotten, där bilen med hunden i fortfarande stod kvar. Precis när vi är bredvid börjar den skälla och hoppa emot rutan! Rocket vände såklart, men Zodiac fortsatte nästan framåt med en gång! Så Susanna fick vänta på oss, när jag var bakom Susanna så började hunden skälla igen! Hästarna började bralla iväg... Plus att jag slämmer in mitt ben i en brevlåda, haha! Det fick ännu lite mer fart i dom! Haha, men så farligt var det inte, stannade nästan med en gång, haha!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0