30 december 2009.

Igår var jag på stan med Susanna ett tag! Jag fick med en del användbara saker så här vid nyår. Bland annat conceler, foundation och puder! Något jag äntligen köpt, som jag behövt ett tag! Det blev L'oréal på allt, Touche Magique conceler, Infallible foundation och true match puder! Jag köpte även nya anisktsprodukter, kände att Vichy inte passade mig, i alla fall inte den jag hade! Måste säga att det känns redan bättre, Tack för tipset Sara!

Men nu ska jag snart åka till stallet, för sista gången! Så det ska bli en härlig uteritt med Susanna och Zodiac, något vi gillar! Annars känner jag att det är väldigt seg och orkar egentligen inte, så verkligen rätt tid att sluta.

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0