Last day.

Sista gången i stallet idag, sista ridturen med Rockis. Jag fick faktiskt med mig allt hem, eller ja, förutom täcket som Titti lånar till Bajkal, men det lånar hon ju! Men som tur var åkte jag bil hem, annars hade det aldrig gått. Den största väskan (som jag fick i julklapp) vägde nästan ton! Vad hade jag INTE i den?! Min skor, chaps, väst, schabrak, termo-, regn och ridbyxor, 2 fleece, regn- och ridjacka, väst, tre tjocktröjor, 2 linnen, 4 t-shirt... plus lite till! Nu är i alla fall nästan allt tvättat och i ordning hemma! Jag känner mig otroligt duktig, med tanke på allt jag faktiskt tvättat. - Fleecetäcke, 3 lindor (4 pack), termobyxor, jackor, vantar, stumpor... Plus putsat allt! Skor, chaps, martingal, tyglar.

Men nu är jag hos älskling igen! Jag måste fixa mina naglar snart, dom är helt katastrof! Jag vet verkligen inte ens om dom lyckas hållas sig tills imorgon kväll/natt?! Men... jag har ju världens snyggaste klänning, så det gör inte så mycket!

Sen... ja, jag lyckades stänga ner hela sidan! Jag hade skrivit om vår uteritt där det var en idiot till pappa som tyckte det var jätteroligt att se våra hästar livrädda! Men orkar inte skriva om det. Nu bilder istället!


Borstade han lite extra fint idag, men sen var det i för sig inte så svårt heller med tanke på vädret!


Nästan redo!


Han ville nog inte... haha!


Min stoooora väska på golvet, ungefär som en hockeybag! Plus det på stolen då..

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0