Weekend.

Nu är jag hemma igen, eller ja igår då.. Det har varit en riktigt mysig helg med Sara! Fredag började med lite mat i stan, handla och ta oss ut på landet, hem till Sara. Självklart kollade vi på Idol och rätt person vann helt klart! Kvällen fortsatte med massa prat och tv, gick och la oss sent, vilket gjorde att vi var otroligt trötta på lördagen då vigick upp halv 8 för att cykla till stallet. Sara red Thea och jag gick med Emilio, då han har vila nu. Han tyckte speglarna var lite konstiga men det är inget Emilio inte klarar av! Haha, sötnosen!
Sedan bar det av in till Halmstad. Vi åt god mat och sprang runt som galningar för att hitta en klänning till Sara... vilket inte gick så bra för hon är för liten! Och jag var så trött så jag inte riktigt visste vad jag gjorde. Till slut åkte vi hem och lagade mat, kollade på film och åt lite godsaker.
Söndagen spenderade vi rätt länge i stallet. Gick på en lite mysig promenad med Emilio och Thea. Cyklade sedan hem, när Sara pluggade så låg jag och sov! Får ju heller inte glömma att nämna den supersöta katten som kom in till Sara. Jättegosig och hoppade upp och sov med mig, eller ja, en liten stund tills Sara rörde på sig så var hon ju tvungen att gosa med henne också. Bilder kommer!

Men nu pluggar jag, jätteskoj verkligen! Men jag har ju faktiskt bara varit i skolan i 1,5 timma idag. Då vi skrev bokrecension på svenskaboken vi läst. Nu måste jag fortsätta eftersom den ska skickas in snart.

/em.


Kommentarer
Postat av: sara

haha snarare för opropotionelig ;)

2009-12-16 @ 10:02:42
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0