ChingChong

Kunde inte somna igår kväll så hoppade över idrotten idag! Men ska snart åka till skolan för att kunna plugga till naturprovet, eftersom jag glömde bocken i skolan. Nessie ligger i sängen och sover! Är hon inte sötaste?! Hon låg och sov med mig förut :) Sitter och kolla på lite olika saker, ångrar ibland att jag inte köpa matchade byxer till min juciy tröja, fast utan text då. Sen vill jag ha en till, ljusrosa eller ungefär persikofärgad som jag provade på Hawaii men köpte lila. De får bli nästa gång ;)
Jag har även funderat på hur jag ska rida! Det får nog bli såhär:
Tisdag: TRÄNING i ridhuset.
Onsdag: Rida med martingal, få honom lugn och låg i formen i skritt och kanske lite trav. Han måste vila lite efter tisdagen.
Torsdag: Blir det träning igen. :)
Fredag: Rida ut antagligen lugn skritt med tanke på underlaget.
Eftersom jag är feg vågar jag inte rida ut själv i mörkret men slutar två på fredag så då är de ljust! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0