Find a way.

Idag har jag spenderat hela dagen hemma i Sävedalen med att förbereda mig för att jobba onsdag-fredag, speciellt eftersom jag typ är sjuk, vilket suger eftersom jag alltid verkar bli det på lov och semester! Men jag tycker faktiskt jag har varit rätt duktigt! Jag har gjort lite matte (eftersom det är så enkelt att det är de enda skolarbete man pallar!) så att jag är på nästa veckans beting, lite samhäll(dock börjar inte på de man ska, jag börjar på orsak(!)), bonniers trafikskola ("dataspel"), skrivit apu-ansökan och även städat mitt rum lite, eller ja bytt ljus, men det gör faktiskt en hel del. Men nu ska jag försöka få min mamma att åka ut och övningsköra med mig! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0