Neew.

Jag har försökt fixat en egen lite design. Blev helt okej tycker jag själv, tyvärr kunde jag inte få tag i de bilder jag ville ha. Men det kommer, de kommer! Självklart är älskling med på bild, och min tjockis till missepisse, även en bild när jag var liten som fanns på facebook (by my mammi).
Rocket efter skolan. Träningen har inte blivit som jag bestämde, för det första så ska Sara ta honom imorgon eftersom hon ändå har kvällsfodringen, sen red jag vanligt i ridhuset idag och kanske ska hoppa lite på fredag :) Det finns verkligen världens sötaste labrador i stallet. Helt underbar är den. Ägs av stallägaren, lite gammal och tjock. Den blir hur glad som helst när man kliar den på halsen. Jag vill ha en labrador nu ^^. Märkte annars att Rocket var lite seg efter igår. Men han var duktig ändå, fick tyvärr in två träffar i väggen(!), inte alls skoj. Usch, vad man verkligen skäms då.

Föresten, kollade på Hide & Seek igår. För tredje gången. Den blir bara läskigare och läskigare för varje gång. Eller är det jag som blir mesigare och mesigare?! Men de två andra gångerna har i varje fall den slutat med att lille Emily ritar en teckning på sig själv med två huvud, eftersom hon ar samma sjukdom som sin far. Men igår slutade den på ett helt annat sätt. Hon var då istället redan inlagd på ett mentalsjukhus eller liknande. Jag tycker faktiskt att de första slutet är bäst.

Hittade en bild på "Blair" med jättesöta kläder!
 


Kommentarer
Postat av: jenni

vilken snygg outfit hon hade där :)

2009-02-06 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0