Never good enough.

Inte för att vara helt störd i huvudet men jag hade med glädje hellre hållt i en kniv än en penna idag. Jag kan inte hjälpa det. Om jag inte tål någon så gör jag helt enkelt inte det. Vi hade redovisning idag, gick bra förutom att en viss person absolut inte sa något av det han skulle! Hur svårt kan det vara att läsa på power pointen och kollade vad det heter som man ska prata om!? Jo fast det är ju lite svårt att se skillnad på konkurrenterns fördelar och vilka konkurrenter vi har. Men nu är det äntligen över snart! Bara två eller en sak kvar, loveli. Sen kom mamma och hämtade mig i skolan och så övningskörde vi. Det gick bra, jag började bli grym nu! haha.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mjaauu

haha patetiskt, bra sagt på gympan och på praktisk marknadsföringen! Go girl, riktig cat! haha

2009-03-03 @ 14:26:44
Postat av: Anonym

hehehe LOL U GO GIRL / ANDERS

2009-03-06 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0