Veckan.

Igår var jag och Rocket ute och sladdade i snön!! haha. Han blev lite hoppig när en häst i hagen började galoppera. Sen höll han på så hela vägen hem, hoppade på stället och sparkade lite, skoj! haha. Men eftersom jag hade mitt nya martingal så hade jag mycket bättre kontroll på honom! Så imorgon bir de hoppning och testa det där. :)

Måndags var jag på matlagningskurs. Lagade tre rätters med min syster.
Förrätt: Blomkålssoppa
Varmrätt: Rotfruktsgratäng med kyckling och sås.
Dessert: Varma bananer, kiwi och jordgubbar med vit choklad och glass!
Det blev faktiskt riktigt bra. ^^

Tisdags var jag hos tandläkaren. Det gick ju riktigt bra, ungefär. haha..

Torsdags var jag på horse show med älskling! Köpte ju martingalet till Rocket! Sedan vann Svante första klassen med Roffe i placering med, kan varit någon mer svensk! Gymhkanan vann självklart av Sverige, lika skoj som vanligt. Sista klassen vanns av Roffe. Han blev nog riktigt glad över sitt pris i Libressehoppningen. Hans namn under sponsringen så att fler hundra tusen tjejer i Afrika skulle få bindor i ett helt år! haha. Peder kom också placerad, dock rev han första men gjorde den bästa avslutningen. Red mellan två hindren och bara satsade på sista utan att knappt komma rakt på hindret utan drev och använde spöt lite, sånt man vill se! =D Självklart klarade han hindret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0