-.-

Okej, jobbat idag. Jag och Sofia har ju slitit så mycket... pratat med en trevlig gubbe med massa historier. Fast vi har ju faktiskt soppat garage och gjort alla kök på olofshöjd säkra! Men fy vad vi har frysit! Imorgon är det skola! Elr ifs bara praktik, men på fredag är skolan! Otroligt jobbigt..
Jag ska iaf jobba på SGS i sommar, minst 4 första veckorna. Sedan kanske en sista minuten resa till solen!? Nu ska de sparas pengar så att ska kunna ta körkort också! Tjatta på mamma som gäller för att hon ska köra med mig! =) Vilket dock inte kommer hända.. men men, man får väl ha lite hopp på det iaf.

Nu ska jag sova så att jag är superpigg imorgon!
ChingChong 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0