15.58 - 16.40

Jag har suttit och funderat på ett "förslag" på vägen hem. Hur jag ska göra .. om jag ska säga det nu eller om jag ska vänta, med tanke på att vi faktiskt inte träffats på ett tag och senast vi träffades fick jag nästa tvinga hit dig. Och de känns ju väldigt bra. Eller om jag bara ska skita i hela grejen. När jag sitter och tänker på det så blir jag bara argare och argare ju mer jag tänker på det. Visst båda skyller väl på varandra men jag har försökt hur mycket som helst men ändå är det som det är.

Om du är villig att kanske ge oss en dag i veckan så kan du väl höra av dig..




Vi var bäst! Vi behöver inte vara det igen men vi kan väl i alla fall vara något?

Kommentarer
Postat av: Titti

du är bäst iaf <3

2009-01-15 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0