Loveli!

8-2 idag. Jag har märkt att jag verkligen får mycket gjort i skolan, fast kanske inte så konstigt när vi har lektioner som typ alltid är över 1,5 timma långa! De känns mycket bra :) haha. Fick självklart för Cia gå lite tidigare så jag skulle hinna med bussen, eftersom jag tydligen aldrig hade frågat henne de(!?), alla i min klass säger de ungefär varje dag. Men sen hade hon väl heller ingen aning om att jag och Frida satt och spelade nästan hela lektionen ^^

Red sedan Rocket. Tänkte rida ut men de var för halt! han vågade inte ens gå på en väg för att den var hal! Han tyckte det var smart att hoppa över den istället (?) Så en lektion i ridhuset. Otroligt många sparkar i galoppen så mycket galopp blev det. han fick faktiskt in två bra sparkar, så om jag skulle haft lite sämre balans så skulle jag nog inte suttit kvar. Han var i varje fall genomsvettig när vi ridit klart. Sen tyckte han ju att de nya ridhusunderlaget var jättemumsigt att äta!! Lite, lite konstig är han allt! haha ^^

Hemma med älskling nu! =) hihi, käkat pizza, och ska ut snart!
11 månader idag. Jag har världens bästa pojkvän! han är bäst <3
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0