RockePocke

Igår hoppade jag för första gången sen i sommras! Otroligt skoj måste jag säga. Sara var med när jag hoppade på Rocket. Eftersom han blev tömkörd dagen innan så gick han förvånansvärt bra! Då till och med i galoppen. Hoppade ett litet sockerbitshinder, inte alls högt men får ju ta de lugnt i början. Men de var fortfarande otroligt skoj! Bra framåtbjudning och försökte även om det blev fel :) Längtar tills jag får hoppa honom ännu mer! =)

Red ju även i torsdag, dressyr i ridhuset. Gick faktiskt bra, går ju faktiskt bättre och bättre för varje gång! :) Trots att jag faktiskt ramlade av! :o haha, de gick så långsamt att jag nog inte ens han reagera! haha. Men ingen skad och upp igen, Rocket stod snäll och bara kollade på mig. fast han mörkte ju att jag faktiskt ramlade av och testade lite efter, men sen gick de bra igen! :)

ChingChong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0