Segissöndag.

Idag är det söndag.. börjar skolan på fredag och praktiken på torsdag. Jobba imorgon och onsdag! Inte mycket ledigt. Men igår hade vi skoj hos Titti iaf =) Grattis igen tjejen! Snart kommer jag med ;) bara tre månader kvar.
Men nu ska jag börja spara min pengar, måste fixa ett till konto och sån internetsak, även så att Sara kan få sina pengar lite enklare och så att jag inte ska göra av med pengarna!
Sedan vill jag rida ordentligt, Rocket är ju frisk nu så det går ju jättebra! Men vill börja hoppa igen. usch vad jag vill hoppa!! Sen verkar det ju fungera bättre med oss, jag kan tränsa nu (Y) .. sen ramlar jag inte av när han tycker solljus och droppandet från taket är läskigt och vänder helt om :)

ChingChong nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0