Skola!

Skolan har börjat på riktigt. Dagen började med ett konditionspass på idrotten. Fy vad det var jobbigt. På Hulebäck gäller de konditionsträning med hinderbana och intervaller efter varje LOV! Eftersom vi nu har så dåligt schema är de lunch.. sallad och två potatisar! Hålla sig på de tills vi slutar 16.15. Lunchen är då 10.30. Inte alls mysigt. Idag hade vi tre stycken nya kurser.. bransch och produkt, naturkunskap och även turism. Sedan också en gammal. Ingen rolig dag, trött ont i huvudet och hungrig!

Men nu är jag i varje fall hemma. Ätit lite och självklart gosat med Tarzan, underbar tjockis som låg och sov i min säng<3 Nu sitter jag här och försöker fixa matten lite. Det går väl sådär kan man väl säga. Gör lite annat istället, kom i för sig på nu att jag skulle göra näthandel istället för att gå in på smhi och kolla vilka dagar som är bästa att rida, haha.. Jag har idag även funderat på hur jag ska göra med ind. valet denna terminen. Eftersom jag har matte som tillval så har jag 50 poäng extra och funderar på att få sovmorgon på onsdagar och sluta kl 2 på fredagar. Med vårat schema denna terminen känns det skönt. Så kan jag även koncentrerar mig på matten?! Jag ska faktiskt ha vg och då måste jag plugga matte när man borde. ^^ Men har iaf inte ig. Nu ska jag försöka att fatta vad jag gjorde fel på mitt G-matteprov och rätta det. GoDluck liksom.

ChingChong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0