20/1-09

Skolan som vanligt idag. Dock otroligt jobbigt i skolan med tanke på att alla dagar börjar tidigt, tidig lunch och sen eftermiddag med korta raster och långa lektioner. Delvis går dagarna snabbt men man är trött, hungrig och ont i huvudet! Fast man får iaf mycket gjort på lektionerna. Idag har jag gjort en hyftast ful logga till våran produkt, fixat "klart" svenskan som vi ska redovisa imorgon!! Vilket antagligen kommer gå sådär för gruppen (y).. även lite annat.

Idag har jag också varit i stallet och tagit hand om lilleRocket :) Red i ridhuset i typ 1 timma och en kvart! Han va riktigt duktig i galoppen. De känns som han  och vi verkligen kan bli riktigt bra, går bara bättre och bättre för varje gång! Han har dessutom jättehärligt steg, typ iaf.. eller inte härligt men roligt typ. Rolig att rida i alla fall. =) Om vädret tillåter ska jag nog rida ut på fredag, kanske lite kondisträning med Rocket :)

Men nu måste jag fortsätta med svenskan!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0