I'm back in the game!

Nu får jag äntligen sitta vid datan, lite! De senaste veckan har jag i princip spelat kort. Det har ju inte riktigt funnits så mycket mer att göra, förutom att städa också. Vilket jag faktiskt också gjort. Jag har även köpt en ny ridhjälm, och snygg är den med. Eftersom jag köpte en svart John Whitaker hjälm. Så nu vill jag verkligen rida! Det kommer blir lite hårdträning för Rocket nu, ska longera på först. Han är faktiskt tillräckligt gammal att inte behöva fjanta sig och hålla på! En annan sak är ju, fast jag kommer inte riktigt ihåg, men tror att det gick bra när vi hoppade i söndags! haha.



/em.


Kommentarer
Postat av: Jenni

så snygg! blir lite avis ;)

2009-06-14 @ 15:53:07
Postat av: Anonym

2009-06-14 @ 15:53:35
Postat av: sara

den är bäst, förutom att den inte andas så du får räkna med genomsvettigt hår i sommar ;) haha

2009-06-23 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0