-2.

Hänt mycket sen förra torsdagen! Jag har ramlat av Rocket IGEN, fått min lön, haft tjejmiddag, blivit 18!, sista matlagningskursen, shoppat underbar väska <3 , de har även snöat nu när det är meningen att det ska vara vår och lite annat. ^^

Jag hade mysigt på tjejmiddagen iaf, och massa gott. Min specialltårta (eftersom jag inte gillar tårtor), kanelbullar, ostkaka, brownies och cheesecake! Vad fattas liksom?! Fick massa söta saker också, speicellt uppskattat var presentkortet på Elisabethskolan, jag tror det blir massage ^^

Ja, Rocket ramlar jag ju tydligen av hela tiden... Men jaja, jag får skylle mig själv ^^ Det gick iaf bra och han sprang inte iväg, eftersom vi var ute. Och imorgon ska vi hoppa =D Men idag var jag med en gammal kompis, Catharina. Fikade och shoppa. Ja, jag har ju fått lön, fick 1000 kronor mer än vad jag borde :S  Tror jag iaf. Jag hittade en väska i mammas tanttidning för någon vecka sedan från NYPD. Vad är det? Men nu finns den i några affärer i stan. Köpte dock en annan model, men söt är den. Även en lite tröja från gina tricot. Men nu måste jag plugga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0