I want you to see, I got the music in me.

Jag stör mig på hur människor kan vara så olika, när man inte varit det innan. Varför måste allt vara så jobbigt?! Kollade the hills för någon dag sen.. måste "slippa" en bästa kompis för en annan. Då tänkt jag på hur man eller jag, bara brutit kontakten med några.. för världens minsta sak. Ja, eller alla saker var väl inte världens minsta. Ibland måste man ju välja det bästa.

Men nu ska jag snart åka in till stan och möta Pussen! Föresten lyckades nästan skriva en krönika på en halvtimma, ja hade tio minuter kvar och mindre än 1/4 på sidan, då den bara skulle vara en sida. Men jag gav upp, ska nog skriva den imorgon istället. Så att den faktiskt blir bra.

/em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0