Jump it.

På onsdag ska allt vara klart! Inte alls rolig, fast är nästan klar ändå. Trots att jag kommer sitta imorgon kväll och skiva jättemycket! Men nu har vi iaf bara två sidor kvar på hemsidan, ja eller en boka sida som jag inte har någon aning om hur man gör(?) och sedan om oss som behövs skrivas mer på. Men Frida är tyvärr magsjuk så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?! Fast fick reda på förut att man ska göra en budget, men vem orkar det just nu?

Men nu är det ny vecka, och endast tre skoldagar, ingen praktik eller godis! Lite skönt faktiskt. Imorgon ska det nog ut och springas, om jag orkar gå upp ungefär kvart i sju! Men får se, jag har ju också träningsverk från gårdagens ridning. Vi skulle ha hoppat, men hade mer lust att rida ut. Så det blev en ungefär två timmars lång ritt på travbanan! Sedan var Rocket lite trött, även om det fanns en del kvar och han verkligen ville hem till sin mat! Jag tränade bland annat på att skritta, trava och galoppera ordentligt bakom Bajkals trav. Det gick super, bäst i galoppen faktiskt! Sedan tränade vi också på att ha ordentlig kontroll i snabb galopp. Vilket också fungerade till slut även om han fick in några bocksprång innan, haha! Massa hoppande och sparkande då kan inte få galoppera efter Bajkals trav. Men nu börjar jag lära mig. Jag förstår att jag sitter kvar även om han hoppar och han ska sluta innan han får springa.


Men nu ska jag väl fortsätta plugga.. kanske.
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0