Underbaraste.

Känns som det har varit en lång dag idag, även om det kanske inte varit det. Men imorgon är man ledig från skolan som vanligt, och det blir en tripp till Pondus. Vilket faktiskt blir den näst sista gången. Men just nu ligger Ness och sover i sängen, fast hon vaknade precis. Hon kämpar verkligen för att hålla ögonen öppna, så himla söt hon är! Nu slocknade hon, haha. Hon ligger med huvudet på huvudkudden, skönare kan det inte bli?!

I dag har det blivit 5 timmar framför en dataskärm! Jag och FridaLiten har suttit på dreamweaver med vårt Hotell Tärnan hela dagen. Nu har vi faktiskt bara 9 sidor av hemsidan kvar att göra! Det tror jag att vi hinner göra från ungefär 09.30 - 13.50 på fredag. Jag kände däremot att huvudet inte klarar av att sitta så intensivt vid datan så länge. Men en huvudvärkstablett på det och en tripp till stallet.

Jag måste säga en verkligen lyckad stalldag. Rocket var så himla duktig på uteritten idag! Det kan varit för att jag faktiskt red idag. Gick super i alla gångarter, men lite protester fanns det allt. Och definitivt energi att göra sig av med, men det sparade vi till slutet. Känns verkligen underbart när det går så bra, för en häst som absolut inte ser det som en självklarhet att gå fram för skänkeln.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0