Yesterday.

Jag och Susanna bättrade på tre saker. Garderober, konditionen och solbrännan!

Garderoben:
Tommy Hilfiger jeans short, vita.
Blommig klänning från Bikbok.
Vit diadem med rosett, från H&M.
Två svarta rosetter, från H&M:

Konditionen:
Hela dagen spenderades i princip av att cykla. Vi mötes i stan, då både hade cyklat dit, även till Stora Torps stall och Polisstallet, vid Delsjön. Efter det hem till Marcus där vi hämtade lite saker och sedan vidare till Härlanda Tjärn! Där vi badade!! Man kan ju säga att de var ju inte varmt från början, men vi var i ett tag och simmade runt lite. Sedan blev det en lite omväg runt Tjärnet med cyklarna, innan vicyklade hem till Älskling igen.

Solbrännan:
Självklart, fick blev vi ju inte bruna medan vi cyklade, men vi låg också nästan 2 timmar i stan. Sedan blev det också en stund vid Härlanda Tjärn. Vilket innebar att jag brände min rygg lite lite.

Men nu ska jag snart cykla Susannas cykel till Korsvägen, och sedan åka och rida!
/emii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0