Winter, Spring, Summer or Fall, All you have to do is call.

BÄÄÄÄÄÄÄSTA

Jag har precis suttit och letat efter denna bilden på min bilddagbok.. Det är verkligen mycket man glömmer av, saker man inte kommer ihåg även om tänker tillbaka. Vilket känns otroligt konstigt. 1an var verkligen lätt, inte konstigt att jag blev så bra kompis med Titti när vi bara sprang runt och lekte i skolan, något som verkligen saknas! Pratade lite med Oscar i torsdag, vilket jag kom på nu! Jag saknar dig, Titti.

Jag saknar även en "helt" annan person, eller jag vet inte riktigt om det är personen eller den grejen med personen jag saknar. Fast tyvärr det jag saknar där, vilket jag just nu inte ihåg vad det heter, finns för tillfället inte hos många kompisar... Men det är ju nog inte så konstigt. Det hade nog inte varit samma även om personen varit kvar.

/em.


Kommentarer
Postat av: Titti

jag saknar dig med emi! men nu har vi stallet tillsammans! och omg va skoj vi kommer ha : D ÄLSKAR DIG! <3

2009-11-05 @ 10:47:47
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0