Me, myself & I.

Jag gillar faktiskt att jag läser det jag gör, vi har ju verkligen ingenting att göra! Idag var jag i skolan 4 timmar. Den började med UF, idrott och svenska. Friskis och Svettis, ja... jag borde ju köra lite mer sit-ups. Imorgon kommer jag ju inte resa på mig, plus att jag har träningsverk från igår. Jag var ju med Pussen i stallet och fick rida Zodiac lite, det var skoj! Jag har bestämt mig nu, men det får ni inte veta om än, hihi!

Denna dagen avslutas av en sväng på Frölunda Torg med mamma och syster. Jag har nu hittat TVÅ klänningar från Paris, Kate & I som jag bara måste ha! Men dom får vi vänta lite med. Nu ligger jag i min säng med datan och TV:n, är himla trött och varm för jag har typ 10 tända ljus och två täcken över mig! Skönt att jag börjar kl 2 imorgon!



/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0