Oh baby, your time is running out.

Idag var en ledig dag, tyvärr den sista för läraren kommer tillbaka nästa vecka! I två veckor har jag nästan inte haft några lektioner, då min lärare varit i USA. Så dagen började med att älskling pussar mig hej då, sen kommer Nessie och pussar mig god morgon, jättemysigt! Mr. and Mrs. Prytz tillbringar helgen i Stockholm, så vi/JAG tar hand om Nessie. Så idag har jag varit ut på två promenader med sötnosen! Jag har även hunnit läsa min bok så jag är på sida 422 nu, inte så långt kvar. Det blev även en liten sväng på stan med Titti, en mystery shopping-uppgift att göra. Klara efter ungefär 5 min, så då passade vi såklart på att ta Espresso House på vägen.

Men nu sitter jag här och 3 låtar går nonstop på min spotify, Tik tok - Ke$ha, Bulletproof - La Roux och Newport living - Cute is what we aim for. Jag väntar så klart på att få reda på vem som åker ur Idol ikväll! Jag vill att jag ska vara Reza, punkt slut!

Imorgon blir det stallet, även om jag inte har något att göra där. Rocket har skadat sig och ska få medicin! Usch, dumma hästar säger jag! Så det blir för mig och Nessie att följa med Susanna och Titti som sällskap. Men det ska bli kul ändå.

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0