Mässa.

Idag har jag och Frida haft en jättejobbig dag.. ja, vi stod ju på gymnasiemässan i 3 timmar. Det var inte så jättepåfrestande, även om det var lite jobbigt att stå upp hela tiden. Jag kan ju påpeka att det inte är många som vill gå handel. Men efter ett 3 timmars pass då vi skulle se positiva ut, så tog vi en sväng på stan och satte oss till sist i solen och drack någon slags kaffe! Underbart skönt väder, själv gick man ju utan jacka.

Efter den turen, avslutade jag dagen med att fixa mitt rum. Vilket har sätt hemskt ut hela sommaren eftersom de har fixat min balkong. Så nu är det lika mysig som innan, med någon konstig blandning av en "mintgrön", rosa och röda. Så det ska vara helt enkelt! Det är finare än vad det låter. Måste ju även påpeka att jag har en "ny" dator, min kraschade ju i helgen. Vilket innebar att min snälle bror fixade en som är lika dålig och gammal, men med svart snyggt "fodral", plus att den är mindre. Sen ska jag ju lyckas byta bort skärmen också, jobbar på det kan man ju säga!

Jag har ju även kommit på, att för exakt ett år sedan låg jag på Pride of America och pressade på 13de däck, hade även tagit en liten shoppingrunda i Maui där båten lagt till. Jag såg iaf ut som en kräfta när vi skulle fira min pappas 50-årsdag på kvällen! Men härligt var, de tre härligaste veckorna i mitt liv.

Bilden är inte från samma dag. Men kan ju även påpeka att min Juciypåse finns nu även i Sverige.
 

/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver ingen skärm längre...

2009-10-08 @ 16:41:44
Postat av: sara

whaaat?! hur kan du gå utan jacka, här nere är det vinter redan! Typ minusgrader... burrr

2009-10-14 @ 14:58:48
URL: http://saraemjonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0