...

Just nu är jag inte alls på humör... Får otrolig panik över att jag inte har några pengar. Men jag måste på något sätt köpa min vinterjacka nu, så inte mycket som jag ska göra av med imorgon när vi ska till Ullared. Sedan blir det att leta skor till vintern nästa månad! Men hoppas jag inte bara hittar massa skit i Ullared.. fast jag vad ska man förvänta sig? Men ett måste är en morgonrock, men jag vill ju ha en mysig vilket jag inte hittat hittils.. Men vi får väl se. Det ska blir skoj iaf! Kanske läskigt med, vi vet ju inte riktigt om Emelie verkligen är så bra på att köra än! ;) haha

Men det enda jag önskar mig i julklapp är pengar så jag kan köpa en dator!
/em.


Kommentarer
Postat av: emelie

Men jag är gryyyyyyyyyyym! jag lovar:)

2009-09-30 @ 21:05:46
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0