Too close for comfort.

Enkel och bra dag i skolan. Eftersom jag och Frida är så duktiga fick vi gå tidigare också, så vi tog en fika i stan och satte oss i solen! Underbart! Jag måste säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan henne i klassen!? Sen var jag tillräckligt duktig och gick till skolsköterskan med min fot, hon sa att jag skulle gå till min vårdcentral för hon visste inte vad det var. Så nu ska jag "bara" göra det med, och ungefär 4 sådana saker till som jag aldrig gör. Men ja, även min idrottslärare säger att jag måste gå dit med en gång, för annars kan jag inte springa och då får jag dåligt betyg på mina konditionsveckor framöver.. Förra veckan kändes det som hela tån bröts när jag sprang till bussen! Sen ska jag väl påpeka att jag haft så sen 8-9an, riktigt mumsigt!


Men nu sitter jag och kollar på kläder... Några saker jag måste köpa i höst är:
- Svarta pump, nya jeans (mina favoriter är båda nu sönder!)
- Vinterjacka (om jag hittar någon)
- En kofta, svart rak, lång och tun.
Sedan hade det även varit bra med ett par nya stövlar, det vill säga om jag hittar några snygga för inte så mycket, då jag ska bli ekonomisk! Haha, lycka till!

Ikväll blir det däremot supercross och freestyle med Marcusx2, brorsan och pojkvänen! Haha!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0