Torsdag.

Skön dag i skolan idag. Hade även idrott, ja jag måste till vårdcentralen med min fot!!! Men sen ja, jag red Rocket. Skrittade bara för att han fick massage igår :) Det gick bra, tills jag kom tillbaka till stallplanen. Jag kan ju säga att jag och dressyrläder inte går ihop. Ja, underskänkeln, ryttarens säkerhetsbälte.. eller hur låter det? Den kan man ju säga att jag inte använder då, sen kunde det ju varit enklare om man inte haft en häst som älskar att bli rädd för saker och vända om helt! Fy, säger jag! Sen kunde man ju inte vald något mjukare underlag heller, för det var ju det som var grejen, så nu har jag två skrapsår!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds
/em.


Kommentarer
Postat av: sara

haha det är därför man inte rider i dressyrläder;)

2009-09-19 @ 00:34:47
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0