you have seen most of it all.

Idag blev det stan med Frida! älskling fyller ju år imorgon, så köpte present. Jag har även kanske hittat min vinterjacka, då jag har kommit på att jag måste ha en varm, eller vill ha en varm. Hittade även lite naglack, behövdes.

Sedan måste jag ju säga att det var skoj på Supercross & Freestyle, haha! Man känner faktiskt för att testa, för det ser väldigt roligt ut. Men ja, så skoj är det ju faktiskt inte. Precis som i alla sporter så är det ju roligast när det händer något, som t.ex. när dom ramlar, någon man inte får missa! Det roligaste var nog när en flög ut på läktaren, haha! Men jag tror det gck bra för honom, han hoppade över staketet igen och upp på crossen!


Denna jackan från Everest vill jag ha, ville ha den förra året med! Inte alls så dyr, det gillar jag.

Men nu ska jag nog göra svenskan..
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0