Från och med du.

Så här ser det ut för mig just nu! Datan, musik och vinet framför mig. Som tur är fick jag ta mammas flaska som låg i kylen! Måste ju säga att vissa dagar har man riktigt flyt.. Tackat nej till ett jobb, fått erbjudande om en jobbintervju och fått ett annat jobb. Plus att jag kommer vara grym på det! Bättre kan det nästan inte bli...
...eller om man inte snart ska hoppa in i duschen för att fixa sig för kvällen. Efter ännu en jobbvecka, men vilket gör att det bara är en kvar och sedan två veckor i Turkiet!!! Det rullar på ganska bra just nu, något som jag är otroligt lycklig över!
Imorgon ska jag börja göra om mitt rum! Och efter det kommer jag ha det snyggaste rummet någonsin! Inget rosa på väggarna iaf.. svart!(?!) lite förvånande när det gäller mig, men det är snyggt. Och guld såklart! Snyggt snyggt! Men har fortfarande en del detaljer kvar att fundera över... roligt!
Morgondagen fortsätter med en sväng till stallet. Cosma och Sunshine ska ridas, en var för mig och Sandra. Får se till att ta en snygg på Sunshine också..
Oj nu blev det ett långt inlägg, men duschen snart och sen partyklänningen!!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0