Hej!

Det var ett tag sen jag skrev här. Men hinner aldrig! Det är ju så mycket i stallet, måste ju ta hand om min lilla häst! Plus att jag har så jobbiga arbetstider, vilket gör att man ändå inte hinner!
Sunshine börjar i alla fall bli väldigt duktig. Det märks att hon rids lite oftare nu, så det är bra! Men det är en del saker kvar innan hon får gå på vintervila om 3-4 veckor. Dessutom att hon måste hoppas mer, mer bommar helt enkelt. Både utan och med ryttare. Men det kommer, förhoppningsviss!
Men nu ska jag fixa klart mig och sen till jobbet. Och sen stallet, usch varför skaffar man häst när det är vinter?! haha.
/em.

Kommentarer
Postat av: Titti

2010-12-05 @ 17:20:15
Postat av: Titti

för att hon är finast : D

2010-12-05 @ 17:20:34
URL: http://www.nattstad.se/tittibuuws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0