00,04.

Hihi, ska snart sova! Precis kollat bussarna inför imorgon, EN FRÅGA! Jag gissar på att Emelie blir bäst att svara på denna... Går tågen?! Hm, annars blir det ju väldigt skoj imorgon när jag ska till stallet! Första gången, yeay! Men ska lära mig allt i stallet och så, skojigt!! Vädret kunde dock varit lite bättre!

Men har precis haft myskväll med mig själv i princip, eller ja, jag och min bror kollade på melodifestivalen! Det gick dock inte så bra när vi skulle säga vem av tjejerna som var snyggaste i den där gruppen.. Kom, ni vet! Haha, vi har tydligen inte samma smak, synd det! Självklart även kollat på Sweet home Alabama, gilla filmen alltså! Redan sett den några gånger, hihi!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0