17,43.

Haha, måste ju även kommentera.. det är väll ingen som missat Victoria och hennes kompisars snygga video!? Den kom fram till personen som de härmade, men eftersom det är så många av mina kompisar typ är kära i den personen, tror jag inte det! Se HÄR! 

Hemma och myser i min säng nu, massa tända ljus (som vanligt!)! Det blev för övrigt inte så jobbigt träningspass idag.. sprang i 15 min och lite situps typ! Men hade ingen lust. Sedan gick jag till Gina Tricot, legginsarna var slut i min storlek (självklart), men fanns ett par beiga, men de hade två typ fett(?)fläckar på rumpan! Haha, så jag fick tyvärr lämna affären med pengar i plånboken istället! Kollade även lite på skor som min mamma tjatar på mig att köpa nu på rean, ett par till stövlar! Jo jag hittade ett par Mamma! Provade dock inte, måste ju se första om mamma vill lägga pengar på dom, haha! Jag gick även självklart att dreglade på bootsen jag vill ha, kanske köper dom istället?! Hittade även ett par jävligt snygga på Bianco, perfekta i vår!

Erkänn snygga! Eller vad säger ni?! 1000:- på Bianco!


/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0