FREDAG.

Första delen av dagen avklarad! Lunchade med pappa och syskonen, och sedan tränat! Fick även knäskyddet av pappa idag, det var lite jobbigt. Problemet är dock att jag måste ha två! Haha, men får inhandla det någon gång i framtiden, några i min storlek också(?). Men nu är jag däremot något trött, men ska väl fixa mig i ordning ordentligt och äta!! Och bege mig till Susanna, eller vad det nu är vi ska hitta på!

Förresten! Igår drog mamma fram alla gamla band ifrån när vi var små, haha! Inte jag på bilden, min syster när hon var 7 månader, haha!


/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte lägga ut en bild på den runda bollen då??

2010-02-19 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0