hest.

Precis kollat lite på hööks hemsida, jag har kommit på att jag behöver lite saker. Hur det nu ska gå till!?! Speciellt nya ridskor och chaps! Mina vadmuskler har blivit lite större sen jag börjat träna!! Så chapsen är assvåra att knäppa, plus att dom är rätt utslitna och det känns som dragaren på kejdan kommer gå av vilken sekund som helst, inte speciellt snygga heller! Nu har jag kommit på att jag vill ha bruna, tror jag! Sen vill jag ju ha en ny ridväst med, min är ju blå nu, vill ha svart. Blå är inte riktigt min färg även om det är assnyggt ;) Även ett par ridbyxor, har haft sådana innan. Nog de skönaste jag haft!! Sedan är jag lite, eller ganska mycket, ledsen att jag inte kan gå på Horse show! Någon som vill gå på mässan i helgen?!



Nä, nu ska jag plugga inför engelskaprovet som vi har imorgon!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0