Springtime.

Jag vill ha vår! På något sätt vaknade jag i morse, eller precis! och trodde att det var VÅR. Jag fick för mig att all snö var borta och det var blå himmel. Nästa rätt! Det såg ju så ljust ut mellan persiennerna! Men SNART så! I torsdags när jag var ute med Nessie, sken solen och snön smällte! Love it! Jag vill gå runt i skinnjacka och en sjal, inte pälsjacka och världens största halsduk!

Men nu måste jag fixa mig snart, äta frukost och så! Ska ju till syrrans kille och kolla på hennes skor, som jag kanske ska låna ikväll! Förresten tjejorna!! DET SKA BLI -10 IKVÄLL, så nu får vi inte klä oss för kallt! Lycka till!..... Men jag är pepp, myskväll och utgång, det kan inte bli bättre!

/em.


Kommentarer
Postat av: L

- 10?!!! Åååh, inte skoj ju.

2010-02-13 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0