Tonight.

Så, nu får man väll snart börja fixa i ordning sig inför ikväll! Först bär det av hem till Rebecka. Myskväll med melodifestivalen och underbaraste tjejerna! Riktigt längesen nu! Sedan blir det självklart utgång! Sara du är saknad ikväll!!!

Jag har dock lite problem gällande min outfit! Frågan är ju varför man inte har tillräckligt mycket pengar så att man kan köpa ett par skor man kan ha på sig ikväll!? Jag har däremot lånat min systers stövlar, inte riktigt mig överhuvudtaget! Dom passar på min syster, och Titti hade varit supersnygg i dom! Men det finns däremot andra personer som har liknande stövlar.. och jag vill inte se så mobbad ut! haha! Nä, men det blir nog dom ändå, haha!

/em.


Kommentarer
Postat av: Titti

HAHAH skulle jag verkligen se bra ut i sådana? xD Hiho, söt du är gumman ;) <3 ily

2010-02-17 @ 22:23:08
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0