måndag.

Nu är jag riktigt trött, lång dag! Först skola igen efter lovet, underbart.... Har varit hemma i ungefären timma nu! Ska sova snart... funderar däremot på att skriva ett klagomejl till västtrafik! Dom är såpass dumma att dom sätter ut en hållplats där inte bussen kan stanna på, eftersom den svänger upp på en gatan ca. 10 m innan! Och JA det står att bussen ska stanna på den! Korkat är det i alla fall! Men min irritation försvann efter ett tag i stallet! Tog bild på henne idag, dock är sladden hos älskling så det hjälpte inte så mkt ;) haha! Dessutom finns det en asöt katt i stallet! Sara vet du!! Den är mer matglad än Kurre!! Kan man tänka sig alltså!?! Jag gick fram till den samtidigt som jag åt min macka, tänkte att jag skulle klappa på den lite eftersom den satt på gulligt på boxkanten. Nää, då hugger den tag i min macka istället, haha!

Nä, nu måste jag sova!!
/em.


Kommentarer
Postat av: sara

haha ojdå att det går att var värre än herr kurt!

2010-02-23 @ 09:45:48
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0