First day of the rest of my life.

Nytt år, nya möjligheter! Jag har bestämt att detta året ska bli det bästa! Mycket som kommer hända, lite planerat och lite som finns i tankarna, inte minst studenten!! Förutom vår minst sagt lyckad nyårsafton, eller vad säger du Sara!? Haha, hjärtat då! Så börjas året med att fira underbaraste Titti imorgon som fyller 19 år, min sötnos börjar bli riktigt stor nu, hihi! Förslag på present?

Några grejer jag har lovat att "göra"..
- träna minst 3 gånger i veckan
- ha roligt!
- gör det till det bästa året
- ta vara på tiden med mina underbart söta kompisar och pojkvän!

Jag skulle behöva lite hjälp, eller jag och Susanna då! Vi ska ju skaffa gymkort nu(!), haha! Så behöver tips på vilket gym??? Lite beslutsångest!

Bara för att jag är bäst på att ta kort, så lägger jag bara ut en bild på SnyggSara! För igår kväll var du inte PorrSara ska jag säga dig! Jag är glad att jag fick fira nyår med er två underbara tjejer, Susanna och Sara! <3


Avslutar också med en bild på EmTi, från Jennis middag!


/em.


Kommentarer
Postat av: Sara

fy fan inte snyggsara direkt! Igår var det endast fyllesara som var där..! Tack igen för att du tog hand om mig <3

2010-01-01 @ 23:20:05
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/
Postat av: Titti

haha söt du är : D och fint att min piercing ligger åt fel håll typ xD haha. ily <3

2010-01-02 @ 13:01:54
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0