My dog.

Kom precis ifrån My dog, så nu är jag ganska trött, eftersom jag är sjuk! Jag har knappt någon röst, och ingen hör vad jag säger när jag pratar i telefon. Haha! Men ja, först såg vi Tindra på utställning. Sedan krockade det med utställningarna, vilket gjorde att jag fick springa med Chévron! Det gick ju inte bra alls, inte på något sätt. Eftersom hon är lite seg när hon springer, eller iaf med mig, så fick inte fram henne alls, mycket bättre senast när jag sprang med henne i danmark, men då tycker jag inte ens det var bra sprunget av oss. Sen kunde jag ställt upp henne bättre, men hann inte öva eftersom det var i sista minuten i princip! Hon fick ställa ettor(?), vad det nu innebär! Men det var ingen av pointrarna som fick något mer än det, så domaren var lite sträng. Men Nessie och Costin gick däremot vidare, så det blir finalen om någon timma!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0